مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 10:172022-06-24بين الملل

لاپید: شاهد پیشرفت بزرگی در روابط بین اسراییل و ترکیه بودیم


وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در سفر به ترکیه، اذعان کرد که روابط تل آویو با آنکارا در یک سال گذشته شاهد پیشرفت بزرگی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید  وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز گذشته (پنج شنبه) در سفرش به ترکیه از ارتقاء روابط تل آویو و آنکارا در یک سال گذشته گفت.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ، لاپید در نشست خبری مشترک خود با مولود چاووش اوغلو در آنکارا گفت: ما در سال گذشته شاهد پیشرفت بزرگی در روابط بین اسراییل و ترکیه بودیم .

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی افزود: ما گفت وگوها را برای بازگرداندن سُفرا در آینده ای نزدیک آغاز کردیم؛ ما درباره بهبود رایزنی های اقتصادی و سیاسی نیز صحبت کردیم و امیدواریم که به زودی این گام ها را تکمیل کنیم .

وی ضمن اذعان به این که ترکیه مقصد اول گردشگران اسراییلی است ، افزود: امیدواریم که گردشگران اسراییلی در آینده ای نزدیک بتوانند به ترکیه بازگردند .

لاپید در این نشست خبری خطاب به وزیر خارجه ترکیه گفت: بسیار مهم است که در هفته های آینده روندی را که در سفر شما به اسراییل آغاز کرده ایم، نهایی کنیم؛ و [در چارچوب آن] به خطوط هوایی اسراییل اجازه دهیم مستقیماً هم به مقصد استانبول و هم به سواحل ترکیه پرواز کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپید: شاهد پیشرفت بزرگی در روابط بین اسراییل و ترکیه بودیم

لاپید: شاهد پیشرفت بزرگی در روابط بین اسراییل و ترکیه بودیم