مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 14:122022-06-24سياسي

امام جمعه اهواز: صاحب خانه ها با مستاجران تعامل داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه میز خدمت محضر خدا است، اظهار کرد:  مسؤولان باید تمام سعی خود را برای حل مشکلات مردم به کار بگیرند و توجه داشته باشند که فرصت خدمت بسیار اندک است.

وی با بیان اینکه تمام مسؤولان استانی باید در میزهای خدمت حاضر شوند، گفت: ما باید سالیان سال خون دل بخوریم تا حکومت جهانی به ثمر بنشیند و در این راستا تمام مسؤولان باید پای کار باشند.

امام جمعه اهواز در عین حال با اشاره به افزایش میزان اجاره بهاء، یادآور شد: برخی از مردم محروم توانایی پرداخت اجاره بها را ندارند و لازم است که صاحب خانه ها با آنها تعامل کنند.

ما باید نسبت به هم نوعان خود احساس مسؤولیت داشته باشیم.

موسوی فرد همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت شهدای 7 تیر خاطرنشان کرد: این شهدا به ویژه شهید مظلوم آیت الله بهشتی از برترین شهدای انقلاب اسلامی هستند؛ این شهید بزرگوار سنگ بنای نظام مقدس ما بود.

وی قوه قضاییه را ایستگاه مبارزه با فساد عنوان کرد و افزود: خلافکاران باید از شنیدن نام دستگاه قضا به خود بلرزند همچنین مردم باید در کنار این دستگاه احساس آرامش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز: صاحب خانه ها با مستاجران تعامل داشته باشند

امام جمعه اهواز: صاحب خانه ها با مستاجران تعامل داشته باشند