مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 16:122022-06-24سياسي

باگذشت هفت ماه از سیل بیرم، هنوز سیمان رایگان به دست مردم نرسیده است


اکنون با گذشت قریب به هفت ماه از سیل بیرم می گذرد و اول این حادثه وعده سیمان رایگان به مردم دادند که متاسفانه هنوز تا این لحظه تامین نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرم، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسین زاده امام جمعه بیرم در خطبه های این هفته گفت : در این مدت اخیر تعداد زیادی از شهروندان عزیز به دفتر امام جمعه مراجعه داشتند و در خصوص عدم تامین سیمان های  رایگان و آزاد گلایه مند بودند.

امام جمعه بیرم اظهار داشت: اکنون با گذشت  قریب به هفت ماه از سیل بیرم میگذرد و اول این حادثه وعده سیمان رایگان به مردم دادند متاسفانه هنوز تا این لحظه تامین نشده است.

  حسین زاده ادامه داد: با پیگیری های که از ستاد بحران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتیم اظهار داشتند که چندین مرحله حواله سیمان از کارخانه سیمان لامرد خریداری کردیم که کارخانه مذکور چندین بار حواله ها را باطل کرده است.

وی بیان کرد: موارد متعددی، افراد سیل زده داشتیم که از سه ماه پیش هزینه کامل سیمان ( به صورت آزاد) به کارخانه و یا عاملین فروش آنان  پرداخت کردند ولی متاسفانه هنوز سیمان تحویل شان نگردیده است.

امام جمعه بیرم خطاب به مسئولان گفت : انتظار ما از وزیر محترم صنعت معدن و تجارت ، استاندار فارس،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دهقان فرماندار ویژه شهرستان لارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باگذشت هفت ماه از سیل بیرم، هنوز سیمان رایگان به دست مردم نرسیده است

باگذشت هفت ماه از سیل بیرم، هنوز سیمان رایگان به دست مردم نرسیده است