مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 07:222022-06-25اقتصادي

عملیات روکش آسفالت محور «نوبران گزل دره» کلید خورد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت محور نوبران به گزل دره خبر داد.

- مهرداد جهانی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک از شروع عملیات اجرایی روکش آسفالت محور نوبران-قارلق-گزل دره با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال در شهرستان ساوه خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت محور بیات در شهرستان ساوه که مسیر ارتباطی روستاهای بخش نوبران آن شهرستان با استان همدان نیز بشمار می رود افزود: تا ابتدای سال جاری در بیش از 10 کیلومتر از این محور عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شده و 37 هزار مترمربع هم لکه گیری هندسی شده بود و اکنون نیز با در نظر گرفتن 50 میلیارد ریال اعتبار، سه هزار و 500 متر دیگر از این محور  روکش آسفالت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از دلایل خرابی های این محور می توان به زمستان های سخت و عبور وسایل نقلیه سنگین با تناژ بالا اشاره کرد که با اجرای طرح گشت دروازه ای در این محور از عبور کامیون های دارای اضافه تناژ جلوگیری شد تا آسفالت اجرا شده از عمر بیشتری برخوردار شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: امسال اقدامات خوبی در راه های حوزه استحفاظی غرق آباد و نوبران شهرستان ساوه رقم خورده است که از شاخص ترین آن ها می توان به بهره برداری از روکش آسفالت باند دوم نوبران-غرق آباد، تکمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات روکش آسفالت محور «نوبران گزل دره» کلید خورد

عملیات روکش آسفالت محور «نوبران گزل دره» کلید خورد