مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 09:022022-06-25اقتصادي

بیمه مرکزی با ورود به موقع نقش صحیحی را برای استارتاپ های آنلاین ایفا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک مدیر عامل هلدینگ سپاس و بیمه دات کام با اشاره نقش بیمه مرکزی در حوزه کمک به توسعه استارتاپ های آنلاین بیمه ای، گفت: بیمه مرکزی به عنوان یک رگولاتور همواره تلاش می کرد تا با ایجاد فضای مناسب و نیز با هموار کردن مسیر درست بتواند نسبت به سایر رگولاتورها در زمان مناسب نقش صحیحی را برای استارتاپ های آنلاین ایفا کند.

امروزه بسیاری از خدمات نوین و فناوری های جدید توسط شرکت های نوپا و استارتاپی ارائه می شود این درحالیست که در گذشته نسبت به این شرکت ها اعتمادی از سوی مسئولان وجود نداشت؛ اما امروزه استارتاپ ها با خلاقیت و ارائه فناوری های بکر و تازه توانسته اند اعتماد مسئولان را به خود جلب کنند.

در همین راستا صنعت بیمه که در گذشته به صورت قدیمی و سنتی خدماتی را به مشتریان ارائه می کرد اما امروزه با ایجاد تحول از این قافله عقب نماند و توانست از دستاوردهای نوین استارتاپ ها و از تیم های جوان استارتاپی طی دو سال اخیر به ویژه در شرایط پاندومی کرونا بهره مند شده و با حضور و سرمایه گذاری در این عرصه در کنار شرکت های بیمه و شبکه فروش گسترده قرار بگیرد.

براساس این گزارش بیمه دات کام نیز یکی از این شرکت هایی است که طی 2 سال اخیر نام آن بسیار به گوش می رسد و امروز مدیرعامل آن مسیر 5 ساله این استارتاپ را تشریح می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه مرکزی با ورود به موقع نقش صحیحی را برای استارتاپ های آنلاین ایفا کرد

بیمه مرکزی با ورود به موقع نقش صحیحی را برای استارتاپ های آنلاین ایفا کرد