مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 09:122022-06-25اقتصادي

آزادی 69 نفر از محکومین جرایم غیر عمد قزوین طی سه ماه ابتدایی سال جاری


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان قزوین گفت: با همکاری خیرین، در سه ماهه نخست سال جاری، 69 نفر از محکومین «جرایم غیرعمد» از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سه ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: در این مدت 69 نفر از محکومین جرایم غیر عمد استان با بیش از 224 میلیارد ریال بدهی از زندان آزاد شدند که بیش از 25 میلیارد ریال آن از محل کمک خیرین و 57 میلیارد ریال نیز با گذشت شاکیان پرونده تامین شده است.

  مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: برای بیش از 135 میلیارد ریال از این بدهی ها، نیز تقاضای اعسار داده شد که با کمک و مساعدت ریاست دادگستری استان و قضات، مورد قبول قرار گرفت و مقرر شد تا مددجویان به صورت اقساط این قسمت از بدهی خود را پرداخت کنند.

وی گفت: جرایم این مددجویان شامل یک نفر حوادث کارگاهی، یک نفر قتل غیرعمد، 46 نفر بدهکاران مالی، 12 نفر عدم پرداخت مهریه و 9 نفر عدم پرداخت نفقه بوده است.

عبدیان اضافه کرد: زندانیان جرایم غیرعمد مالی بدلیل محکومیت های غیر کلاهبرداری، به واسطه ناتوانی در پرداخت بدهی های مربوط به دیه، نفقه، مهریه و چک و تعهدات مالی در زندان بسر می برند که خوشبختانه با کمک خیرین، بخش قابل توجهی از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 69 نفر از محکومین جرایم غیر عمد قزوین طی سه ماه ابتدایی سال جاری

آزادی 69 نفر از محکومین جرایم غیر عمد قزوین طی سه ماه ابتدایی سال جاری