مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 09:572022-06-25سياسي

اجرای طرح نشاط معنوی در 8 بقعه متبرکه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز طرح نشاط معنوی خبر داد و گفت: این طرح با حضور مربیان رشته های مختلف کلاس های تابستانی در 8 بقعه شاخص استان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام تابستان طرح نشاط معنوی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح با حضور مربیان رشته های مختلف کلاس های تابستانی در 8 بقعه شاخص استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: پیش بینی می کنیم 500 تا یک هزار نفر در این طرح حضور داشته باشند.

وی افزود: امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، حسینیه و زینبیه اعظم شهرستان زنجان، بقعه قیدار نبی(ع) و امامزاده ابراهیم (ع) سجاس شهرستان خدابنده، امامزادگان هاشم و عوف (ع) شهر آب بر شهرستان طارم، امامزاده اسماعیل(ع) و زیدالکبیر(ع) شهرستان ابهر میزبان این طرح در سطح استان زنجان خواهند بود.

کرمی افزود: آموزش مهارت های دهگانه زندگی کلاس های قرآن و احکام، آموزش های فنی و هنری و مهارتی مثل صنایع دستی، مهارت های رایانه ای، خطاطی و نقاشی و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی برای دانش آموزان از جمله محتویات ارائه شده در این طرح خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نشاط معنوی در 8 بقعه متبرکه

اجرای طرح نشاط معنوی در 8 بقعه متبرکه