مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 10:422022-06-25سياسي

داوری و تعیین آثار برتر جشنواره فارابی به اتمام رسید


دبیر شورای علمی جشنواره فارابی با بیان اینکه داوری آثار و تعیین آثار برتر در همه گروه های پانزده گانه جشنواره به اتمام رسیده است، گفت: نتایج در شورای علمی جشنواره هم مطرح و تأیید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی، مهدی عباس زاده دبیر شورای علمی جشنواره فارابی در آستانه برگزاری این رویداد علمی درباره روند انجام شده داوری آثار رسیده گفت: جشنواره از حیث داوری آثار، روند و فرایند خاص خود را دارد و از آیین نامه ای با عنوان آیین نامه فرآیند داوری و ارزیابی آثار پژوهشی جشنواره بین المللی فارابی تبعیت می کند که اصل آن در سال 1389 تصویب شده و سپس در سال های 1390 و 1395 اصلاحیه هایی را به خود دیده است.

وی افزود: فرآیند داوری آثار وارده به دبیرخانه جشنواره به این نحو است که ابتدا همه آثار، در خود دبیرخانه، پالایش اولیه می شوند، بدین معنا که اگر اثری مصداق اثر پژوهشی نباشد، مثلاً مجموعه مقالات یا مجموعه مصاحبه ها یا گردآوری باشد یا موارد دیگر، اساساً وارد گروه های علمی پانزده گانه جشنواره و فرایند داوری نمی شود.

اما آثاری که وارد گروه های علمی می شوند، توسط مدیر و اعضای هر گروه (داوران داخلی)، به طور اجمالی بررسی می شوند تا آثار مناسب برای ارزیابی همه جانبه (تفصیلی) تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری و تعیین آثار برتر جشنواره فارابی به اتمام رسید

داوری و تعیین آثار برتر جشنواره فارابی به اتمام رسید