مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 22:572022-06-25فرهنگي

40 اصلاحیه «شیشلیک» را اعمال کردیم!


تهیه کننده «شیشلیک» در ادامه با تأکید مجدد بر عدم پاسخگویی مسئولان سازمان سینمایی به پیگیری ها عوامل این فیلم، گفت: به نظر می رسد دوستان سازمان سینمایی اساساً نمی خواهند با پروژه ای به نام «شیشلیک» روبه رو شوند.

- محمدرضا منصوری تهیه کننده فیلم سینمایی شیشلیک بیان کرد که تاکنون فهرستی بالغ بر چهل مورد اصلاحیه به فیلم شیشلیک وارد شده است اما مسئولان سازمان سینمایی پاسخگوی تماس عوامل نیستند.

محمدرضا منصوری تهیه کننده فیلم سینمایی شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان در واکنش به اظهارات روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی درباره دلایل عدم اکران این فیلم سینمایی به رغم صدور پروانه نمایش برای آن، به خبرنگار مهر توضیح داد: واقعیت این است که عرصه فرهنگ، عرصه گفتگو است و ما هم این واقعیت را مانند آقای سهرابی می دانیم، اما وقتی به جای آنکه فضای این گفتگو را به اتاق های خود ببریم تا مسائل حل شود، آن را به فضای مجازی می کشانیم، مقصر کیست؟ از شهریور ماه 1400 که ما پروانه نمایش فیلم شیشلیک را دریافت کردیم تا به امروز، جز تعامل کار دیگری نکرده ایم.

اصلاحات جشنواره را اعمال کردیم، اصلاحات شورای پروانه نمایش را انجام دادیم، در مرتبه ای دیگر اصلاحات مجددی دادند که بخش هایی از آن را هم اعمال کردیم، اما هنوز حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 اصلاحیه «شیشلیک» را اعمال کردیم!

40 اصلاحیه «شیشلیک» را اعمال کردیم!