مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 07:522022-06-26حوادث

آخرین خبر وضعیت شهردار ناحیه ای که متهم به خودزنی شده است


سیدمهدی هدایت شهردار منطقه 19 تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: پرونده مربوط به شهردار ناحیه 3 منطقه 19 تهران که متهم به خودزنی شده است، - هدایت با بیان نکاتی آخرین وضعیت پرونده مربوط به شهردار ناحیه 3 این منطقه پایتخت که به خودزنی متهم شده بود را تشریح کرد.

سیدمهدی هدایت شهردار منطقه 19 تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: پرونده مربوط به شهردار ناحیه 3 منطقه 19 تهران که متهم به خودزنی شده است، همچنان در مراجع قضایی بوده و مسئولان قضایی در حال بررسی آن هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نتیجه بررسی های مراجع قضایی اعلام نشده است و آن ها اعلام می کنند که در نهایت رأی نهایی چیست.

به گفته شهردار منطقه 19 شهر تهران، سید محمدجواد هاشمی شهردار سابق منطقه 19 شهر تهران از سمت خود برکنار شده است اما همچنان کارمند رسمی شهرداری تهران است.

گفتنی است سید محمدجواد هاشمی شهردار سابق ناحیه 3 منطقه 19 شهر تهران اواسط اردیبهشت ماه سال جاری و در حین بازدید از ساختمانی که بیش از دریافت جواز به صورت غیر قانونی به ساخت و ساز اقدام کرده بود، مجروح شده بود.

با گذشت مدت کوتاهی انتشار نامه ای از پزشکی قانونی با متن قویا موضوع غیرمنازعه بودن شهردار مجروح مطرح شد و البته شهردار مذکور سید محمدج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر وضعیت شهردار ناحیه ای که متهم به خودزنی شده است

آخرین خبر وضعیت شهردار ناحیه ای که متهم به خودزنی شده است