مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:522022-06-26سياسي

راه اندازی 35 سامانه تخصصی در حوزه اسناد/ آخرین خبرها از صدور اسناد املاک ملی


سند مالکیت 96 درصد از اراضی ملی صادر شد رییس سازمان ثبت و اسناد کشور از صدور 96 درصد است اسناد اراضی ملی خبر داد و گفت سند مالکیت آستان مقدس حضرت معصومه و سند مالکیت حرم مطهر رضوی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس حسین بابایی، رییس سازمان ثبت و اسناد کشور در نخستین همایش ایده های تحول آفرین ثبتی صدور سند مالکیت اراضی 96 درصد از اراضی ملی خبر داد و گفت: بیش از هشت میلیون هکتار از ارا ضی مستثنیات محاط در اراضی ملی ثبت شده است.

  وی همچنین از صدور سند مالکیت حرم مطهر رضوی و اراضی املاک متعلق به آستان مقدس رضوی با مساحت بیش از 100 هزار هکتار خبر داد.

  رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سند مالکیت اراضی و املاک متعلق به وزارت دفاع به مجموع مساحت بیش از 239 هزار هکتار از جمله پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی به مساحت 900 هکتار پایگاه عقاب در عسلویه پایگاه دریایی ارتش و پایگاه نیروی دریایی سپاه و مجموعه 538 با سند صادر شده است.

همچنین بابایی از صدور سند مالکیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه و مسجد مقدس جمکران و اراضی و املاک مربوط به آستان مقدس حضرت معصومه به مجموعه 252 هکتار خبر داد.

وی با اشاره به ثبت اسناد در حوزه الکترونیک گفت: 35 سامانه تخصصی در سازمان اسناد و املاک راه اندازی شده است، در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 35 سامانه تخصصی در حوزه اسناد/ آخرین خبرها از صدور اسناد املاک ملی

راه اندازی 35 سامانه تخصصی در حوزه اسناد/ آخرین خبرها از صدور اسناد املاک ملی