مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 15:022022-06-26ورزشي

می توانستیم قهرمان هندبال ساحلی جهان شویم


سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی گفت: با توجه به شناختی که از تیم خود و رقبا داشتیم، قهرمانی در آسیا و حضور در جمع 4 تیم برتر جهان را پیش بینی کرده بودیم.

- مهدی قشقایی راد در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص کسب اولین مدال جهانی تاریخ هندبال کشورمان که با حضور در جایگاه سوم مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان جهان در یونان به دست آمد، عنوان کرد: پروسه تشکیل تیم هندبال نوجوانان ساحلی از دو سال و نیم گذشته شروع شده بود، از روزی که قبول مسؤولیت کردم، با توجه به شناختی که داشتیم توقع ما قهرمانی در آسیا و حضور در جمع 4 تیم برتر جهان بود.

وی افزود: متاسفانه با بدشانسی فرصت حضور در فینال و کسب جام قهرمانی را از دست دادیم، در حالی که به اذعان مسؤولان تمام تیم های شرکت کننده، تیم ایران لیاقت دستیابی به عنوان قهرمانی را داشت اما در مرحله نیمه نهایی در ضربات پنالتی مغلوب برزیل شدیم.

قشقایی راد با اشاره به برتری ایران مقابل برزیل در مرحله گروهی، خاطرنشان کرد: در رده سنی نوجوانان کنترل کردن هیجانات بازیکنان کار بسیار دشواری است، علی رغم این که در مرحله مقدماتی برزیل را شکست داده بودیم، می دانستم و به بازیکنان هم گوشزد کرده بودم که با برزیل متفاوتی در مرحله نیمه نهایی رو برو خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانستیم قهرمان هندبال ساحلی جهان شویم

می توانستیم قهرمان هندبال ساحلی جهان شویم