مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:522022-06-27اقتصادي

متخلفان بازار سیمان نقره داغ می شوند/نصب کارتخوان در 1711 نانوایی کرمان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه مشکل اصلی در بحث سیمان در توزیع است، گفت: سازمان صمت لیست افرادی که سیمان را در این مدت از بورس دریافت کرده اند احصا کند و افرادی که سیمان را توزیع نکرده اند توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان نقره داغ شوند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، از ابتدای اصلاح قیمت های کالاهای اساسی در کشور، ستاد تنظیم بازار استان کرمان به صورت یک روز در میان با حضور کلیه اعضای این ستاد در استانداری کرمان برگزار می شود تا نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد و از تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل آید و با متخلفان برخورد قانونی داشته باشد.

 رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان امروز در کارگروه تنظیم بازار استان کرمان در سالن پیامبر اعظم استانداری اظهار داشت: بازرسی ها به گونه ای باشد که مردم آن را حس کنند که بازار رها شده نیست و نظارت بر حوزه بازار وجود دارد.

وی تصریح کرد: در کل کشور 123 هزار واحد صنفی داریم و اگر کل نیروهای حاکمیتی را برای نظارت مستقر کنیم، نمی توانیم و تنها راه این است که از ظرفیت مردمی استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد: در جمع بندی جلسات که با سازمان های مربوطه مانند جهاد کشاورزی، صمت و دیگر دستگاه ها داشتیم، شکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان بازار سیمان نقره داغ می شوند/نصب کارتخوان در 1711 نانوایی کرمان

متخلفان بازار سیمان نقره داغ می شوند/نصب کارتخوان در 1711 نانوایی کرمان