مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:172022-06-27اجتماعي

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران سه شنبه 7 تیر 1401


پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 7 تیرماه 1401 نشان می دهد آسمان تهران آفتابی است و حداکثر دما 40 درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو؛ امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و نه درجه به مرور و در طول روز به سی و نه درجه می رسد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی خواهد بود.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 40 درجه سانتیگراد خواهد بودآسمان تهران فردا (7 تیرماه) آفتابی با حداقل دمای 29 و حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (8 تیرماه ماه) نیز آفتابی با حداقل دمای 27 و حداکثر دمای 41 درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (9 تیر ماه) آفتابی با حداقل دمای 26درجه و با حداکثر دمای 40 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی درباره وضعیت دما، دو هفته ابتدایی تیرماه هفته ی گرمی خواهد بود و در عین حال هوا در تهران تا امکان افزایش 41 درجه پیش بینی می شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید: وضعیت آلودگی هوای تهران؛ افزایش دما توام با آلودگی هوا و گرد و غبار شاخص آلودگی هوای تهران در 24 ساعت اخیر در ایستگاه پایش دانشگاه تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران سه شنبه 7 تیر 1401

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران سه شنبه 7 تیر 1401