مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:222022-06-27بين الملل

گروه های سیاسی عراق برای برون رفت از بحران، عازم نجف شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ناظر به وضعیت سیاسی عراق، اعلام کرد: صحنه سیاسی کشور آنقدر پیچیده است که ما به تفکری برتر، - الشَمَّری به گروه ‎های سیاسی عراق توصیه کرد که برای پیشگیری از بدتر شدن اوضاع کنونی، از مرجعیت عالی نجف کمک بخواهند و درخواست رهنمود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ناظر به وضعیت سیاسی عراق، اعلام کرد: صحنه سیاسی کشور آنقدر پیچیده است که ما به تفکری برتر، بینشی عمیق و یک تصمیم منصفانه سرنوشت ساز نیازمندیم و کسی جز مرجعیت دینی، دارای مجموع این شرایط نیست.

مهندس نصر الشَمَّری در همین رابطه ادامه داد: بنابراین بر همه گروه های سیاسی فرض است که عازم نجف شده و تمام موانع و دلایلی را که موجب شده است مرجعیت از پذیرش فعالان سیاسی پرهیز کند، از میان بردارند.

وی ضمن توصیه به احزاب سیاسی برای معرفی افراد باکفایت و پاک دست به مرجعیت، خاطرنشان ساخت: این اقدام باید پیش از سوق یافتن کشور به مسیر مجهولی که در آن خطر، چالش و توطئه وجود دارد، انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های سیاسی عراق برای برون رفت از بحران، عازم نجف شوند

گروه های سیاسی عراق برای برون رفت از بحران، عازم نجف شوند