مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-28اقتصادي

صادارت غیرنفتی استان بوشهر 19 درصد افزایش یافت


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از مثبت شدن تراز تجارت در استان بوشهر در سه ماهه ابتدای سال جاری و فصل بهار خبر داد، گفت: طی مدت یاد شده صادارت غیرنفتی از گمرکات استان بوشهر از نظر وزن 19 درصد و از نظر ارزش 95 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماهه اول سال 1401، حدود 7 میلیون و 665 هزار تن کالا به ارزش حدود 4 میلیارد و 28 میلیون دلار از گمرکات استان صادر شده است.

  ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر ادامه داد: حجم صادرات با احتساب میعانات گازی استان طی این مدت حدود 7 میلیون و 729 هزار تن کالا به ارزش بالغ بر 4 میلیارد و 61 میلیون دلار از گمرکات استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی 20 درصد و از نظر ارزشی 95 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: عمده کالاهای صادراتی از گمرکات استان شامل محصولات پتروشیمی، مواد معدنی، انواع آبزیان و سبزیجات و صیفی جات است.

  سلیمانی خاطر نشان کرد: بیشترین حجم کالاهای صادراتی صورت گرفته از گمرکات استان بوشهر به کشورهای چین، امارات متحده عربی، هند، آفریقای جنوبی، نیجریه، سودان، موزامبیک، ترکیه، ساحل عاج و پاکستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادارت غیرنفتی استان بوشهر 19 درصد افزایش یافت

صادارت غیرنفتی استان بوشهر 19 درصد افزایش یافت