مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:172022-06-28حوادث

هفتمین مرحله از طرح ظفر پلیس در 81 نقطه از استان مرکزی اجرا شد


فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای هفتمین مرحله از اجرای طرح ظفر در 81 نقطه از استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 280 نفر به دلیل ارتکاب جرایم مختلف دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح های امنیت بخش پلیس و با توجه به برآوردهای اجتماعی انجام شده از میزان فراوانی جرایم و درخواست ها و گزارش های مردمی از سامانه های تلفنی 110 و 197، هفتمین مرحله از طرح ظفر در استان مرکزی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح عملیاتی که به مدت سه روز با بهره گیری از ظرفیت های پلیس در استان اجرا شد، تعداد 81 منطقه مورد پاکسازی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در اجرای این طرح در حدود 33 کیلو و 584 گرم انواع مواد مخدر کشف و 33قاچاقچی و خرده فروش و 51 معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

مفخمی شهرستانی ادامه داد : همچنین در اجرای این طرح 67 نفر سارق نیز دستگیر و در اعتراف آنان 154 فقره انواع سرقت کشف شد.

وی با اشاره به کشف 60 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اجرای این طرح در استان مرکزی بیان داشت: در این عملیات ها تعداد 29 نفر قاچاقچی کالا دستگیر و تعداد 15 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 14 پرونده نیز در این رابطه تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین مرحله از طرح ظفر پلیس در 81 نقطه از استان مرکزی اجرا شد

هفتمین مرحله از طرح ظفر پلیس در 81 نقطه از استان مرکزی اجرا شد