مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:322022-06-28فرهنگي

تقدیر از 16 اثر برگزیده در اختتامیه جشنواره فارابی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی عباس زاده، دبیر شورای علمی سیزدهمین جشنواره فارابی در نشست خبری امروز با اشاره به جزییات برگزاری این جشنواره گفت: - دبیر شورای علمی سیزدهمین جشنواره فارابی از تقدیر 16 اثر برگزیده در اختتامیه سیزدهمین جشنواره فارابی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی عباس زاده، دبیر شورای علمی سیزدهمین جشنواره فارابی در نشست خبری امروز با اشاره به جزییات برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره بین المللی فارابی در دو سطح جوان (جوان زیر 35 سال) و بزرگسال برگزار می شود و از حیث قلمرو جغرافیایی نیز در دو حوزه داخل و خارج کشور اقدام به پذیرش آثار کرده است.

وی ادامه داد: در کنار بخش های بین المللی و داخلی، بخشی نیز تحت عنوان بخش ویژه در نظر گرفته شده است که شامل پیشکسوت علوم انسانی ایران، شخصیت های پیشرو در حوزه علوم انسانی، نظریه پرداز برتر، مترجم برتر و تاثیرگذار در حوزه اهداف جشنواره، انجمن علمی برتر، نشریه علمی_پژوهشی برتر می شود.

عباس زاده با تاکید بر اینکه آثاری در جشنواره فارابی پذیرش، بررسی و ارزیابی می شود که واجد ویژگی اثر پژوهشی باشند و قالب ارائه آن ها متفاوت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 16 اثر برگزیده در اختتامیه جشنواره فارابی

تقدیر از 16 اثر برگزیده در اختتامیه جشنواره فارابی