مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 14:072022-06-28سياسي

16 اثر برگزیده و شایسته تقدیر در جشنواره فارابی


دبیر شورای علمی جشنواره بین المللی فارابی گفت: از میان 207 اثری که برای داوری در جشنواره فارابی ارسال شده بود 16 اثر برگزیده و شایسته تقدیر در دو بخش جوان و بزرگسال انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی، مهدی عباس زاده دبیر شورای علمی جشنواره بین المللی فارابی در نشست خبری آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی که در موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی  وزارت علوم برگزار شد، گفت: جشنواره دارای 15 گروه علمی و تیم عضویت در شورای علمی است.

ضمن اینکه در بخش بین الملل یک شورای علمی و کمیته بین الملل و شورای علمی و سیاستگذاری قرار دارند.

وی با بیان اینکه جشنواره فارابی در دو بخش داخلی و بین الملل با فرایند خاص خود فعالیت دارد، عنوان کرد: در بخش داخلی مجموعه آثاری که در دوره سیزدهم در سامانه ثبت شد 3 هزار 88 اثر بود که این تعداد قدری کمتر از دوره قبل است.

شاید این کاهش تعداد به علت شیوع کرونا بوده است اما امید داریم که با تحول  صورت گرفته تعداد آثار برای دوره بعد بیشتر شود.

عباس زاده بیان کرد: از بین آثار ارسالی در نخستین پالایش ها مصادیق پژوهشی انتخاب می شوند که پس از پالایش اولیه، تعداد دو هزار و 669 اثر باقی ماند که در 15 گروه علمی به تناسب حوزه موضوعی تقسیم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 اثر برگزیده و شایسته تقدیر در جشنواره فارابی

16 اثر برگزیده و شایسته تقدیر در جشنواره فارابی