مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 13:322022-06-29حوادث

طرح جمع آوری معتادین پر خطر در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد جلینی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: - سرکلانترششم پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطردر پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد جلینی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر، کلانتری های تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل گردیده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان گردیدند اقدام نمودند.

این مقام پلیسی افزود: دراجرای این طرح تعداد 249 نفر از معتادین متجاهر و کارتن خواب سطح تهران جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

سرهنگ جلینی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس پیشگیری پایتخت با هدف بهبود وضعیت این افراد معتاد با تمام توان این گونه طرح ها را ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمع آوری معتادین پر خطر در پایتخت

طرح جمع آوری معتادین پر خطر در پایتخت