مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 12:172022-06-30اقتصادي

تولید روزانه 6 هزار تن پسماند ساختمانی در قم


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: شهروندانی که در حال تعمیر، نازک کاری و یا مرمت منزل خود بوده و پسماندهای عمرانی با حجم کمتر تولید می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با بیان اینکه در سطح شهر روزانه بالغ بر 5 تا 6 هزار تن پسماند خاک و نخاله داریم اظهار داشت: تقریباً توانسته ایم 30 تا 40 درصد این پسماندها را در قم مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه پسماندهایی که ظرفیت باز استفاده و یا تقاضا در سطح شهر را داشته به مجموعه های هدف ارائه می شوند، ادامه داد: پسماندهای عمرانی و ساختمانی که ناشی از گودبرداری ها بوده و می توانند خاک مناسبی برای فضای سبز باشد، به پروژه های توسعه فضای سبز سطح شهر انتقال پیدا می کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: بخشی از این خاک که مناسب برای کوره های آجرپزی هستند، به مجموعه های متقاضی انتقال پیدا می کنند.

وی یادآور شد: با انتقال این پسماندها تا حد امکان تخلیه در سایت ها کاهش پیدا می کند و تقاضای مواد اولیه بخش های صنعتی، کارگاهی و فضای سبز پوشش داده می شود.

میرابراهیمی به فعالیت آژانس ذخیره سازی پسماندهای عمرانی ساختمانی اشاره کرد و گفت: شهروندانی که در حال تعمیر، نازک کاری و یا مرمت منزل خود بوده و پسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 6 هزار تن پسماند ساختمانی در قم

تولید روزانه 6 هزار تن پسماند ساختمانی در قم