مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 15:022022-06-30سياسي

ضرورت مقاوم سازی لرزه ای شریان های حیاتی پایتخت


باید مقاوم سازی لرزه ای شریان های پایتخت مطابق مصوبه سال 96 هیات وزیران صورت گیرد و در این امر لازم است تا همه دستگاه های متولی به وظایف خود عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران در نخستین جلسه هیات امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در سال 1401 گفت: زمانی که مدیریت جدید در شهرداری  آغاز به کار کرد بسیاری از مسایل تحت الشعاع شیوع ویروس کرونا بود و اگر شهردار تهران به بحث کرونا ورود نمی کرد این بحران مهار نمی شد.

وی در این جلسه که با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران برگزار شد، ادامه داد: البته همچنان نباید دستور العمل های بهداشتی در این زمینه فراموش شود.

صادقی با اشاره به لزوم انطباق برنامه های پیش رو سازمان با برنامه سوم توسعه شهر تهران افزود: لازم است برنامه های پیش رو  سازمان پیشگیری و مدیریت بحران بر مبنای  برنامه سوم توسعه شهر تهران باشد و شهرداری نیز برنامه های خود را با برنامه سوم توسعه شهر تهران انطباق دهد و پیشرفت فعالیت های خود را به شورا گزارش نماید.

  عضو شورای شهر تهران گفت: اقدامات در حوزه کلان نظیر وضعیت ایمنی بزرگراهی و توسعه شبکه راه های اضطراری اقداماتی است که باید در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقاوم سازی لرزه ای شریان های حیاتی پایتخت

ضرورت مقاوم سازی لرزه ای شریان های حیاتی پایتخت