مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-02اقتصادي

اشتغال زایی 150 هزار نفری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک


مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 14 هزار نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از 150 هزار جوان و متخصص ایرانی در کشور شده است.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ارتباطات رسانه ای انتخاب الکترونیک، محسن شکراللهی، مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، طی بازدیدی یک روزه از خطوط تولید و بخش های مختلف زنجیره ارزش در بزرگ ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران بازدید کرد.

شکراللهی در حاشیه بازدید از خطوط تولید محصولات لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با حضور در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: صنعت لوازم خانگی ایران وارد نسل چهارم صنعت و طراحی پایه محصولات برمبنای نیاز روز در OBM شده است و امروز می توانیم این نوید رو به مردم عزیز بدهیم که قطعا تا سه سال دیگر شاهد سطوح توسعه یافته ای از فناوری ها و تکنولوژی های جدید در این صنعت استراتژیک خواهیم بود.

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سخت کوشی مهندسان و جوانان ایرانی در بزرگ ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران ستودنی است، تصریح کرد: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 14 هزار نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی 150 هزار نفری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک

اشتغال زایی 150 هزار نفری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک