مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-04اقتصادي

هزینه 79 میلیار دلاری انتقال آب خزر به سمنان نابودی طبیعت ر ا به دنبال دارد


براساس برآوردهای اولیه انتقال آب خزر به سمنان حدود 79 میلیارد دلار هزینه در برخواهد داشت و صدمات جبران ناپذیری را به دریای خزر وارد می کند و با وجود مخالفت صریح رییس سازمان محیط زیست برخی هنوز به دنبال اجرای این طرح هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس،  آذرماه سال گذشته جمعی از نمایندگان مجلس با تنظیم لیست صد پروژه سد سازی و انتقال آب وزارت نیرو که تماما فاقد مجوز محیط زیستی بودند، خواهان رسیدگی به تمامی تخلفات وزارت نیرو در حوضه سدسازی و انتقال آب شدند.

پروژه های انتقال آبی که مشمول تحقیق و تفحص شدند پروژه های بهشت آباد، گلاب، کوهرنگ 3 ، خرسان، سبزکوه، ونک رفسنجان، لیرو، بختیاری، بن ـ بروجن، گتوند، سلمان فارسی، کوار، مراش، قره درق، ازگله، شفا رود، عمارت، مشمپا، تنگ سرخ، چایلی، پیغام چای، قشلاق، کبوتر، زاکین، ازگله، چنگوله، باری دراز، زاب و انتقال آب های دریای عمان و دریای خزر به فلات مرکزی و انتقال آب هلیل رود از جمله پروژه های مشمول تحقیق و تفحص خواهند بود.

 پروژه انتقال آب خزر به سمنان با مجوز  منتفی  شد جنجالی ترین پروژه انتقال آب این سال ها طرح انتقال آب به خزر بود، که در این لیست هم از آن نام برده شده است.

و می توان به عنوان شاهد مثالی برای دیگر طرح های انتقال آب بررسی کرد، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست چندی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 79 میلیار دلاری انتقال آب خزر به سمنان نابودی طبیعت ر ا به دنبال دارد

هزینه 79 میلیار دلاری انتقال آب خزر به سمنان نابودی طبیعت ر ا به دنبال دارد