مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-04اقتصادي

میوه داخلی گران تر از میوه وارداتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار میوه فروشی ها این روز ها با رسیدن به گرمای تابستان داغ تر شده و قیمت های میوه بالاست، اگرچه تصور می شود که هر چه به فصل برداشت میوه ها می رسیم قیمت ها کاهشی باشد، - در حالی که فصل اوج عرضه میوه رسیده،، اما قیمت میوه در اوج قرار دارد، سه دلیل عمده برای گرانی قیمت میوه مطرح است، برخی میوه های داخلی از وارداتی هم گران تر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار میوه فروشی ها این روز ها با رسیدن به گرمای تابستان داغ تر شده و قیمت های میوه بالاست، اگرچه تصور می شود که هر چه به فصل برداشت میوه ها می رسیم قیمت ها کاهشی باشد، اما چنین نیست.

تقریبا فصل نوبرانه ها به پایان رسیده و زمان اوج عرضه میوه به بازار است، اما خبری از کاهش قیمت ها دیده نمی شود.

میوه ها کیلویی 80 هزار تومان و 50 هزا تومان و میانگین 35 هزار تومان دیده می شود که با درآمد طبقه متوسط و به پایین جامعه همخوانی ندارد.

حتی میوه های صادراتی که بعضا چند قاره طی می شود تا به بازار ایران برسد نیز به گرد قیمت های داخلی نمی رسد، گزارشی که در زیر می خوانید از جنوبی ترین نقطه تهران تهیه شده که قیمت ها نسبتا پایین تر است، اما هر چه به شمال شهر می رویم میوه ها لاکچری تر و قیمت ها فضایی تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه داخلی گران تر از میوه وارداتی

میوه داخلی گران تر از میوه وارداتی