مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 22:072022-07-04سياسي

مردم حق دارند از دست مجلس عزای عمومی اعلام کنند


بود و نبود این مجلس علی السویه است و جا دارد مردم از دست این مجلس عزای عمومی اعلام کنند چون این مجلس رفت که بار از روی دوش مردم بردارد اما بارهای فراوانی روی دوش مردم گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، هرچند در یک ماه اخیر اظهارات مختلفی از نمایندگان درباره استیضاح برخی وزرا به گوش رسید اما وزیر صمت که از همان ماه های نخست دولت سیزدهم عملکردش مورد نقد بسیاری نمایندگان بود، با وجود اعلام وصول طرح استیضاح او، ظرف مدت چند روز امضاهای این طرح از نصاب افتاد و این طرح از دستورکار مجلس کنار رفت.

محمدرضا خباز در گفتگو با نامه نیوز درباره چرایی ناتوانی مجلس یازدهم در استیضاح وزرا گفت: حضرت امام (ره) فرمود مجلس در رأس امور است .

یکی از افراد دوراندیش جمله ای به این فرمایش امام اضافه و بیان کرد مجلس در رأس امور است صلاحا و فسادا یعنی مجلس در رأس امور است هم در را اصلاح کشور و هم در راه افساد کشور.

وی افزود: اگر دیدیم کشور رو به اصلاح می رود بدانیم که مجلس در حال ایفای درست نقش خود است اما اگر دیدیم کشور رو به فساد و تباهی می رود و مشکلات مردم روزافزون می شود، بدانیم که مجلس نقش خودش را درست ایفا نمی کند.

درست است مجلس به حسب ظاهر مثل قوه مجریه اختیارات اجرایی و مدیریتی و پول و ثروت را در اختیار ندارد ولی همه آنها با نظر مجلس تنظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم حق دارند از دست مجلس عزای عمومی اعلام کنند

مردم حق دارند از دست مجلس عزای عمومی اعلام کنند