مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-05اقتصادي

با بحران مسکن چه باید کرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، موضوع مسکن بار دیگر با بی توجهی دولت یازدهم و دوازدهم در بحث تولید و قطع فعالیت پروژه مسکن مهر پس از گذشت 8 سال به بحران تبدیل شده است و امروزه شاید آن هستیم که با توجه به گسترش جمعیت، - برنامه دوشنبه شب جهان آرا با موضوع بررسی وضعیت مسکن و اجاره بها بر قاب شبکه افق سیما نقش بست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، موضوع مسکن بار دیگر با بی توجهی دولت یازدهم و دوازدهم در بحث تولید و قطع فعالیت پروژه مسکن مهر پس از گذشت 8 سال به بحران تبدیل شده است و امروزه شاید آن هستیم که با توجه به گسترش جمعیت، افزایش قیمت ها و تقاضای روز افزون به مقوله مسکن این نیاز ابتدایی با سختی رفع می شود.

حالا اگر حتی بتوانیم از مقوله خرید و فروش گذر کنیم، آن چیز که بیشتر عامل بحرانی شدن وضعیت مسکن شده، افزایش اجاره بها و در عین حال فشار به قشر اجاره نشین هاست.

حال با توجه به اهمیت این موضوع، بررسی و حرکت در مسیر به دستآوردن راه حلی در جهت عبور از بحران مسکن، برنامه جهان آرا در پخش دوشنبه شب خود این موضوع را با دعوت از هادی عباسی، کارشناس حوزه مسکن و علی فرنام، کارشناس مرکز پژوهش های مجلس مورد بحث قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بحران مسکن چه باید کرد؟

با بحران مسکن چه باید کرد؟