مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-05اقتصادي

تسهیلات ساخت مسکن روستایی تکلیف اسناد بالادستی است


وقتی برخی افراد هزاران میلیارد تومان وام می گیرند و پس نمی دهند، تورم زا نیست آن وقت 200 میلیون وام به روستایی ها تورم می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، موضوع مسکن بار دیگر با بی توجهی دولت یازدهم و دوازدهم در بحث تولید و قطع فعالیت پروژه مسکن مهر پس از گذشت 8 سال به بحران تبدیل شده است و امروزه شاید آن هستیم که با توجه به گسترش جمعیت، افزایش قیمت ها و تقاضای روز افزون به مقوله مسکن این نیاز ابتدایی با سختی رفع می شود.

با توجه به اهمیت این موضوع، بررسی و حرکت در مسیر به دست آوردن راه حلی در جهت عبور از بحران مسکن، برنامه جهان آرا در پخش دوشنبه شب خود این موضوع را با دعوت از هادی عباسی، کارشناس حوزه مسکن و علی فرنام، کارشناس مرکز پژوهش های مجلس مورد بحث قرار داده است.

این دو کارشناس حوزه مسکن موضوعات مهمی را در برنامه شب گذشته مطرح کردن که بخش های مهم آن را با هم مرور می کنیم.

*یک سوم اقتصاد کشور تحت تاثیر مسکن است هادی عباسی، کارشناس حوزه مسکن: 250 هزار واحد مسکونی باقیمانده از دولت قبل وجود داشت که دولت جدید می توانست با اختصاص تیمی ویژه، آنها را طی این 9 ماه به سرانجام برساند ولی هنوز 200 هزار واحد تکمیل نشده اند و اگر کار به همین منوال باشد، دو سال دیگر هم این وضعیت طول می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ساخت مسکن روستایی تکلیف اسناد بالادستی است

تسهیلات ساخت مسکن روستایی تکلیف اسناد بالادستی است