مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-06ورزشي

تلاش برای جبران روزهای از دست رفته/ «شهرداری» و لزوم ورود مقتدرانه به بازار


بعد از کش وقوس های فراوان بالاخره اعضای شورای شهر همدان به تیمداری در لیگ یک رضایت دادند تا امسال هم شاهد حضور نماینده هگمتانه در این مسابقات باشیم.

-  خبرگزاری فارس ـ همدان؛ عصر روز گذشته و بعد از چندین روز کش وقوس و البته حواشی رنگارنگ پیرامون تصمیمات عجیب اعضای شورای شهر، بالاخره ورق برگشت و پارلمان شهری همدان رای به تیمداری در لیگ یک داد.

تصمیمات یک ماه اخیر، منصف که باشیم غیر کارشناسی و خارج از اصول بود و تبعات سنگینی برای فوتبال همدان در پی داشت که بزرگ ترین آن از دست رفتن زمان و جدایی بازیکنان شهرداری بوده است.

در بحبوحه بگومگوهای شهر و اینکه شهرداری در لیگ یک حاضر خواهد بود یا نه، بقیه تیم ها مشغول جمع و جور کردن خود برای حضوری مقتدرانه در مسابقات فصل پیش رو بودند.

بازیکنان شهرداری هم بیش از همه نگران آینده خود و باید به آنان حق داد که در برزخ بلاتکلیفی همدان که ماحصل دستپخت متولیان امر بود، جذب تیم های دیگر شوند و آینده خود را تباه نکنند.

بر همین اساس و تاکنون میلاد داودی مدافع بومی تیم فوتبال شهرداری همدان به تیم پارس جنوبی پیوسته و شاگرد ایمان رزاقی راد شده است، همچنین امیرمحمد نسایی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری با امضای قراردادی رسمی به جمع شاگردان سعید دقیقی در تیم شمس آذر قزوین ملحق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای جبران روزهای از دست رفته/ «شهرداری» و لزوم ورود مقتدرانه به بازار

تلاش برای جبران روزهای از دست رفته/ «شهرداری» و لزوم ورود مقتدرانه به بازار