مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-06سياسي

عملیات عمرانی تکمیل سد کلاسر گرمی به زودی آغاز می شود


نماینده شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس گفت: بعد از تعطیلی چندین ساله سد کلاسر، مراحل اداری در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و طبق برنامه‎ ریزی انجام شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، ولی اسماعیلی اظهار کرد: بعد از تعطیلی چندین ساله سد کلاسر، موافقت نامه تکمیل طرح و اسناد مناقصه اجرای این سد صادر شده و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

نماینده شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق برنامه‎ ریزی انجام شده، عملیات اجرایی دوباره سد کلاسر در هفته دولت سال جاری شروع می شود.

علی حیدری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این خصوص بیان کرد: سد کلاسر گرمی در سال 1387 با اعتبار اولیه 90میلیارد ریالی و با حجم مخزن 3.

5میلیون متر مکعبی و با برآورد هزینه 170میلیارد ریال شروع شد، ولی متاسفانه بعد از گذشت چندین سال بنا به دلایلی، پروژه مورد نظر راکد مانده و به حال خود رها شد.

وی با بیان این که بانیان وضع موجود سد کلاسر گرمی باید جوابگوی مقامات قضایی و مردم باشند، افزود: برای اجرای پروژه ای که با 170میلیارد ریال به بهره برداری می رسید، الان باید بیش از 3 هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شود تا تکمیل شود و به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی تکمیل سد کلاسر گرمی به زودی آغاز می شود

عملیات عمرانی تکمیل سد کلاسر گرمی به زودی آغاز می شود