مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 16:472022-07-06سياسي

تعاملات حرم کاظمین و حرم حضرت معصومه(س) افزایش می یابد


نائب التولیه حرم مطهر کاظمین با سفر به شهر مقدس قم، ضمن تشرف به زیارت مضجع شریف کریمه اهل بیت(س) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی آستان قم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ظهر امروز با سعد الحجیه نائب التولیه حرم مطهر کاظمین در سالن جلسات ساختمان کریمه دیدار و گفت و گو کرد.

احمدی در این دیدار با بیان اینکه ارتباط خوبی بین دو عتبه کاظمیه و معصومیه برقرار است، اظهار کرد: ارتباط میان اعتاب مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر چه ارتباط در عرصه های فرهنگی، رسانه ای و خدماتی بیشتر باشد برکاتش به زائران اعتاب مقدس می رسد.

وی با اشاره به فعال بودن حرم کاظمین و حرم قم در فضای مجازی ارتباط دو عتبه در این زمنیه را موجب یکپارچگی بیشتر این دو عتبه دانست و گفت: آستان مقدس بانوی کرامت در ایام شهادت امام کاظم علیه السلام موکبی را در شهر کاظمین برپا کرد که مورد استقبال زائران قرار گرفت و باید این نوع تعاملات و ارتباطات بیشتر شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس فاطمی با اشاره به برپایی موکب حرم مطهر حضرت معصومه (س) در عمود 1080 مسیر پیاده روی اربعین، گفت: امسال هم مانند سال های قبل از شیوع ویروس کرونا این موکب فعالیت خواهد کرد و از شما دعوت می کنیم که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات حرم کاظمین و حرم حضرت معصومه(س) افزایش می یابد

تعاملات حرم کاظمین و حرم حضرت معصومه(س) افزایش می یابد