مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 18:572022-07-06اقتصادي

تحول کیفیت، طرحی فراگیر برای تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو


رییس هیات مدیره ساپکو در خصوص رتبه بندی تامین کنندگان قطعات ایران خودرو گفت: رتبه بندی سازندگان لزوما مترادف با رتبه و سطح کیفیت قطعات تولیدی نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- سهراب برفروشان در نشست خبری با اصحاب رسانه، تصریح کرد: رتبه شماره یک قطعه ساز لزوما به معنی کیفیت بهتر قطعات آن نسبت به رتبه دوم نیست و تمامی قطعات تولید و عرضه شده از طرف حوزه کیفی محصولات ایران خودرو ارزیابی می شود .

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که طرح تحول کیفیت در راستای اجرای فرامین رییس جمهوری در ارتقای کیفیت محصولات، در سه مرحله اجرا خواهد شد، گفت: طراحی و تولید محصولات جدید با امکانات و تجهیزات و ایمنی روز، یکی از اقداماتی است که با جدیت در گروه صنعتی ایران خودرو دنبال می شود.

وی ادامه داد: محصولات قدیمی نیز یکی پس از دیگری از چرخه تولید خارج خواهند شد و سایر محصولات نیز با کیفیت مطلوب تولید خواهند شد.

برفروشان با بیان این که 279 پروژه ارتقای کیفیت در زنجیره تولید خودرو تعریف و جاری شده، گفت: هفت محصول جدید که قادر به پاسخ گویی استانداردهای 85 گانه و رقابت با محصولات مشابه هستند تولید و عرضه خواهند شد و 73 پروژه برای محصولات در حال تولید در حوزه قوای محرکه، گیربکس، رنگ، استحکام و دوام بدنه نیز در حال اجراست که ثمرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول کیفیت، طرحی فراگیر برای تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو

تحول کیفیت، طرحی فراگیر برای تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو