مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-07سياسي

چهار طرح پیشران در سفر رییس جمهوری به استان کردستان اجرایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از بیجار؛ علیرضا زندیان پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها به مناسبت سفر رییس جمهور اظهار داشت: قطعا این سفرها برکات، مصوبات و اعتباراتی دارد که برای کردستان و شهرستان بیجار تخصیص داده می شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه شغل اصلی مردم بیجار کشاورزی است و این شهرستان مشهور به غله غرب کشور است و به همین دلیل وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه  رییس جمهور به این شهرستان سفر می کند که در چند هفته گذشته با همفکری استاندار و فرماندار مشکلات بیجار احصا شده و متعاقبا به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به بازدید اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی از وضعیت راه های شهرستان بیجار، بیان کرد: برای اتمام کمربندی کوه زاغه ماشین آلات و اختصاص باکس برای نصب پل در نظر گرفته شد.

زندیان خاطرنشان کرد: جاده همدان بیجار چهار سال قبل بصورت ناتمام افتتاح شد که با وجود نداشتن ردیف بودجه، طبق وعده معاون وزیر، آسفالت خواهد شد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی به کمربندی چنگیز قلعه حدفاصل روستای چنگیز قلعه جاده سنندج ـ بیجار و قروه ـ بیجار اشاره کرد و گفت: متاسفانه افتتاح زودهنگام آن موجب شد جزو ماده 23 قرار نگیرد و موجب بروز مشکلات زیادی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار طرح پیشران در سفر رییس جمهوری به استان کردستان اجرایی می شود

چهار طرح پیشران در سفر رییس جمهوری به استان کردستان اجرایی می شود