مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-07اقتصادي

افزایش 30 درصدی کرونا در جهان در دو هفته اخیر


دبیرکل سازمان جهانی بهداشت تایید کرد که در چهار منطقه از شش منطقه زیر نظر این سازمان، موارد ابتلا به کووید-19 طی دو هفته گذشته 30 درصد جهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، تدروس ادهانوم قبریسوس (Tedros Adhanom Gheeyesus’s) دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) نسبت به افزایش 30 درصدی کووید-19 در جهان طی دوهفته گذشته هشدار داد.

تارنمای خبری سازمان ملل متحد (news.

un.

org) با انتشار این خبر نوشت: دبیرکل سازمان جهانی بهداشت تایید کرد که در چهار منطقه از شش منطقه زیر نظر این سازمان، موارد ابتلا به کووید-19 طی دو هفته گذشته 30 درصد جهش یافته است.

قبریسوس در جریان نشست هفتگی خود با خبرنگاران در ژنو دراین باره گفت: چهار منطقه از شش منطقه تحت نظر سازمان جهانی بهداشت طی هفته گذشته شاهد افزایش موارد ابتلا به این بیماری بوده که اکنون با کاهش آزمایش (ابتلا به کرونا) در بسیاری از کشور های جهان مواجه هستیم؛ بنابراین گزارش دبیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که هر موج از ابتلا به ویروس کرونا، حتی اگر بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس کاهش یابد با این وجود افراد بیشتری را با شرایط و دوران دراز مدت کووید یا پس از کووید مواجه می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی کرونا در جهان در دو هفته اخیر

افزایش 30 درصدی کرونا در جهان در دو هفته اخیر