مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-08سياسي

سند چشم انداز تاتر تدوین شد


رییس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور گفت: سند چشم انداز 9 ساله در عرصه هنرهای فعال، تدوین شده که در سه ساله اول موضوع تبیین و آموزش، در سه ساله دوم تولیدات آزمون و خطا و در سه ساله دوم تصاحب تئاتر حرفه ای کشور پیش بینی و طراحی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کوروش زارعی، امروز در نشست تخصصی رؤسای حوزه های هنری منطقه 5 کشور که در روند دوره تئاتر بچه های مسجد در شیراز در حال برگزاری است، بیان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی دارای یک چارچوب است و در مسیر تحقق اهداف این نهاد، باید برای رشد و تعالی هنر مدنظر نظام فرهنگی انقلاب اسلامی گام برداریم.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین رسالت های حوزه در مدیریت جدید، جریان تئاتر بچه های مسجد است، افزود: اساسا بنای حوزه هنری انقلاب در دوره جدید؛ نیروسازی، کادرسازی و انسان سازی برای آینده انقلاب است؛ چیزی که سالها حوزه هنری و نظام فرهنگی از آن غفلت کرده است.

رییس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور تصریح کرد: همه دغدغه های دوره جدید مدیریت حوزه هنری، پر کردن و احیاء این خلاء در چهار دهه گذشته است.

زارعی با تاکید بر اینکه باید میدان برای جایگزینی نیروهای خوش فکر به جای بزرگان این حوزه باز شود تا نظام فرهنگی انقلاب پیش رود، گفت: در یک شرایط بد جنگ رسانه ای قرار گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند چشم انداز تاتر تدوین شد

سند چشم انداز تاتر تدوین شد