مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 07:422022-07-09ورزشي

یک اصفهانی در تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا


ترکیب تیم ملی بسکتبال برای حضور در کاپ آسیا مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی بسکتبال که پس از اتمام دیدارهای خود در پنجره سوم انتخابی جام جهانی 2023 شامگاه چهارشنبه به کشور بازگشت از روز جمعه دور جدید تمریناتش را برای حضور در کاپ آسیا آغاز کرده است.

13 بازیکنی که ترکیب تیم ملی بسکتبال را در سفر به اردوی آماده سازی در صربستان و بعد از آن حضور در پنجره سوم انتخابی جام جهانی تشکیل دادند، ترکیب اردونشینان این تیم را در دور جدید تمرینات را تشکیل می دهند.

بدین ترتیب ارسلان کاظمی از اصفهان به همراه سجاد مشایخی، رسول مظفری، بهنام یخچالی، نوید رضایی فر، متین آقاجان پور، سجاد پذیرفته، محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، محمد یوسف وند، حامد حدادی، محمد حسن زاده و جلال آقامیری 13 بازیکنی هستند که از امروز در تالار بسکتبال آزادی پیگیر تمرینات خود زیر نظر سعید ارمغانی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی خواهند بود.

تیم ملی بسکتبال پس از برگزاری سه جلسه تمرینی در تهران (یک جلسه جمعه و دو جلسه شنبه) شامگاه شنبه تهران را به مقصد محل برگزاری مسابقات 2022 کاپ آسیا در جاکارتا ترک می کند.

سی امین دوره مسابقات بسکتبال کاپ آسیا طی روزهای 21 تیرماه تا 2 مردادماه (12 تا 24 جولای) در اندونزی برگزار می شود، این رقابت ها پیش از این با عنوان مسابقات قهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اصفهانی در تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا

یک اصفهانی در تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا