مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 08:372022-07-09اقتصادي

اوضاع اقتصاد اروپا و آمریکا برای شهروندانشان چگونه است؟+آمار


بانک جهانی پیش بینی کرده اختلالات ناشی از جنگ اوکراین منجر به افزایش شدید قیمت کالا از گاز طبیعی تا گندم خواهد شد؛ این یعنی هر آن چیزی که یک شهروند در هر کشوری از جهان به صورت روزانه با آن سروکار دارد دچار چالش قیمتی خواهد شد.

- فارس پلاس؛ روایت روز:  اردیبهشت 1401 در گزارش بانک جهانی اعلام شد که جنگ اوکراین منجر به بزرگترین شوک کالایی در 50 سال گذشته شده است.

بانک جهانی پیش بینی کرده اختلالات ناشی از این جنگ منجر به افزایش شدید قیمت کالا از گاز طبیعی تا گندم خواهد شد؛ این یعنی هر آن چیزی که یک شهروند در هر کشوری از جهان به صورت روزانه با آن سروکار دارد.

نشریه بیزینس اینسایدر (Business Insider ) آمریکا روز 13 تیر گزارش داد که دومین شهر بزرگ آلمان و سومین بندر بزرگ اتحادیه اروپا در حال  آماده شدن برای جیره بندی آب گرم است! ینس کرستان سناتور محیط زیست هامبورگ در مصاحبه با روزنامه هامبورگر آبندبلات (Hamburger Abendblatt) گفت: ما در بحرانی قرار داریم که بسیار بدتر از آن چیزی است که اغلب مردم تصور می کنند.

این سناتور آلمانی مصرانه از مردم خواست در مدت زمان کوتاه تری دوش بگیرند و از حمام کامل پرهیز کنند!     سخنان فوق از سوی مقام ارشد کشوری ایراد شده که قدرتمندترین اقتصاد اروپا و چهارمین اقتصاد جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع اقتصاد اروپا و آمریکا برای شهروندانشان چگونه است؟+آمار

اوضاع اقتصاد اروپا و آمریکا برای شهروندانشان چگونه است؟+آمار