مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-09سياسي

دستاوردهای 12 طرح «تهران هوشمند»


سرپرست سازمان فاوا شهرداری توضیحاتی درباره دستاوردهای 12 طرح «تهران هوشمند» داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، در حاشیه برپایی نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران ، نشست سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران با کارشناسان سازمان بین المللی شهرهای متحد و دولت های محلی در خصوص تهیه گزارش ارزیابی محلی داوطلبانه، برگزار شد.

 در این دیدار که در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران انجام شد، کارشناسان سازمان شهرهای متحد و دولت های محلی با معرفی دفتر خاورمیانه و غرب آسیا به همکاری این سازمان در 15+1 کشور منطقه اشاره کردند.

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی کارشناسان سازمان بین المللی شهرهای متحد و دولت های محلی کشورهای ایران، فلسطین، اردن و لبنان به عنوان اعضای اصلی سازمان شهرهای متحد و دولت های محلی خاورمیانه و غرب آسیا معرفی شدند.

در این جلسه، وظیفه اصلی سازمان بین المللی شهرهای متحد و دولت های محلی ایجاد بستر برای همکاری در خصوص دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد عنوان شد که تا سال 2030 مشخص شده است.

گفتنی است در سال 2015 سازمان ملل متحد اهداف توسعه پایدار یا SDG را اعلام کرد که ایران هم یکی از امضا کنندگان آن بوده است و به این ترتیب متعهد به اجرای دستور کار جهانی توسعه پایدار و ارائه گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای 12 طرح «تهران هوشمند»

دستاوردهای 12 طرح «تهران هوشمند»