مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-09سياسي

برگزاری دعای عرفه در 130 نقطه از استان یزد/جزییات مراسم


دعای عرفه امروز شنبه 18 تیرماه از ساعت 17 با برنامه های مختلف فرهنگی در 120 مکان در شهر یزد و 10 شهرستان تابعه استان برگزار می شود.

- حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، با اشاره به اهمیت فرا رسیدن روز عرفه و همچنین برگزاری مراسم در دارالعباده، اظهار کرد : مراسم دعای عرفه در تمام شهرستان های استان یزد با زمان بندی مشخص برگزار می شود.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه دعای عرفه با همکاری بخش های مختلف به خصوص همراهی جوانان و هیات امنای پرتلاش مساجد و حسینیه ها صوت گرفته است.

نجیمی تجهیز جامعه اسلامی به بصیرت دینی و ارزش های اسلام ناب محمدی عامل پیروزی بر دشمنان و استکبار جهانی است، گفت: برگزاری مراسم دعای عرفه همان صف آرایی جامعه اسلامی برای خنثی سازی توطئه دشمنان دین و نظام اسلامی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه با بیان این که امروز مراسم دعای عرفه در پنج نقطه از شهر میراث جهانی یزد با هماهنگی این سازمان برگزار می شود، بیان کرد: دعای عرفه در مدینه العلم کاظمیه یزد ساعت 17:30، امامزاده سیدجعفر محمد(ع) ساعت 17، گلزار شهدای خلدبرین یزد، زنبیه شهدای گمنام خیابان پاسداران و مسجد امام حسین (ع) خیابان ایمان، ساعت17:30 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دعای عرفه در 130 نقطه از استان یزد/جزییات مراسم

برگزاری دعای عرفه در 130 نقطه از استان یزد/جزییات مراسم