مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-09سياسي

شناسایی 120 گلوگاه فساد در شهرداری تهران


رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به شناسایی 120 گلوگاه فساد گفت: اگر نهاد های نظارتی که چشم مجموعه هستند فریب بخورند، خوب نبیند و چشمانشان را ببندند و یا حواسشان را جمع نکنند باعث می شود متخلفان کارشان را پیش ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، داود گودرزی در پنل شفافیت و مبارزه با فساد در شهرداری تهران که در سالن آمفی تئاتر نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری در بوستان گفتگو برگزار شد؛ طی سخنانی اظهار کرد: ما در مبارزه با فساد دو مسیر را دنبال کرده ایم؛ هم به گذشته پرداختیم و هم آینده را مورد بررسی قرار دادیم.

گودرزی گفت: پرداختن به گذشته به شناخت ما کمک کرد که چه اتفاقاتی در شهرداری افتاده و منشأ فساد و تخلفات کجاست و فساد در چه زمینه هایی بیشتر وجود دارد.

لذا ما گذشته را بررسی کردیم برای اینکه بدانیم برای آینده باید چه کار کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد، استراتژی و تمرکز اصلی سازمان بازرسی روی آینده است، تصریح کرد: در این مسیر توانستیم تقریباً 120 گلوگاه فساد را شناسایی کنیم با این نگاه که هوشمندی در این است که آینده را به گونه ای طراحی کنیم که فساد کمتری داشته باشیم و بعد بتوانیم در اولویت دوم به گذشته بپردازیم و تخلفاتی که در گذشته صورت گرفته است را مورد بررسی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 120 گلوگاه فساد در شهرداری تهران

شناسایی 120 گلوگاه فساد در شهرداری تهران