مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-09سياسي

پژوهشکده ها و بیمارستان های طب ایرانی در همدان راه اندازی می شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پژوهشکده ها و بیمارستان های طب ایرانی برای نخستین بار در کشور در همدان راه اندازی می شود.

- حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از راه اندازی پژوهشکده ها و بیمارستان های طب ایرانی در همدان خبر داد و اظهار کرد: طب سنتی و یا همان طب ایرانی از ابتدا ظرفیتی برای کشور بوده و منشأ این پدیده پزشکی نیز به دلیل وجود بوعلی سینا، همدان است که به دنبال احیای آن در این استان هستیم.

وی با اشاره اینکه متاسفانه تاکنون به طب ایرانی در کشور کمتر توجه شده است گفت: امروز رویکرد ایران به سمت طب سنتی است که حتی برخی کشورها مثل چین نیز به سمت طب سنتی خود رفته اند و مانند طب جدید دانشگاه ها، پژوهشکده ها و بیمارستانهای تحقیقاتی و درمانی دارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این ظرفیت موجود در ایران می تواند توانمندی کشور را به جهان ثابت کند ادامه داد: در حوزه اشتغالزایی نیز احیای آن این طب حائز اهمیت است.

وی با تاکید به اینکه در حال حاضر بسیاری از پزشکان به سمت طب سنتی پیش رفته اند و این طب می تواند زمینه ای برای فعالیت آنها ایجاد کند افزود: بیمارستان ها، دانشکده ها و پژوهشکده های طب ایرانی می تواند زمینه را برای بستری بیماران مورد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده ها و بیمارستان های طب ایرانی در همدان راه اندازی می شود

پژوهشکده ها و بیمارستان های طب ایرانی در همدان راه اندازی می شود