مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 15:322022-07-09سياسي

آقای تهیه کننده ! این برخورد شما مصداق همان آزار و خشونت کلامی است


این 800 نفر به جرم اشاعه فحشا که از خود فحشا بدتر است باید شلاق بخورند/ جمع کنند برن دنبال کارشون، اینها برای کسی حیثیت نگذاشتن تو این سینما ! - در همین ابتدا تکلیف روشن است که در همین برنامه رادیویی برخورد محمدحسین فرحبخش نمونه بارزی از خشونت کلامی و تهدید و ارعاب نسبت به طرف مقابل است.

ترانه علیدوستی، سمیه میرشمسی، غزاله معتمد، مارال جیرانی و هانیه توسلی پنج زن سینماگری هستند که مطالبات بیانیه 800 زن را پیگیری می کنند.

هانیه توسلی در واکنش به اظهارات تند فرحبخش در صفحه اینستاگرامش فایل صوتی برنامه رادیویی سینما معیار را منتشر کرد و نوشت: بشنوید و ببینید.

این فضایی است که کا در حال تلاشبرای تغییر آن هستیم میکاییل دیانی (تحلیلگر سیاسی فرهنگی) هم در یاداشتی نوشت: اساسا مشکل امروز ما ابتذال و مواجهه ها و منازعات سطحی با پدیده ها است؛ در این مجال اما این روزها اوج سطحی گری و مسیر غیرمنطقی را در مناظره ای شنیدم که یک سر آن آقای حسین فرح بخش بود و گزاره هایی را طرح کرد که انسان را متعجب می کرد! [.

] برای پاک سازی سینمای ایران نیاز نیست همه چیز کشور را نابود کرد! اینکه در جمهوری اسلامی هیچ چیز شبیه اسلام نیست؛ غیر از سینما! از آن گزاره هایی است که حتی خود فرحبخش هم نمی تواند برایش ادله بیاورد؛ آن هم برای ایران سیصد هزار شهید داده!از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای تهیه کننده ! این برخورد شما مصداق همان آزار و خشونت کلامی است

آقای تهیه کننده ! این برخورد شما مصداق همان آزار و خشونت کلامی است