مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 16:572022-07-09سياسي

آزادسازی 358 زندانی با پابند الکترونیکی در کرمان


در مجازات جایگزین حبس و پابند الکترونیکی در استان طی یک سال گذشته جهش خوبی داشته ایم و 358 زندانی با پابند تحت مراقبت هستند و زندگی خود را در محدوده مشخص شده ادامه می دهند و برای استفاده از 220 پابند نیز در انتظار احکام هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید مجتبی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصلاح و تربیت مجرمان بر عهده سازمان زندان هاست و در این راستا برنامه های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، فنی و حرفه ای و تحصیلی را دنبال می کنیم.

وی از ارائه خدمات در بخش های بهداشت و درمان، مددکاری و حمایت از خانواده از سوی سازمان زندان ها خبر داد و مراقبت بعد از خروج را از دیگر اقدامات برشمرد.

مدیرکل زندان های استان کرمان عنوان کرد: به برکت نظام برای همه زندانیان با هر جرمی برنامه هایی پیش بینی شده است و ظرفیت های خوبی برای آموزش مددجویان وجود دارد.

حسینی با اشاره به اینکه اشتغال و حرفه آموزی نخستین اولویت سازمان زندان ها در سال جاری است، بیان داشت: توانمندسازی زندانیان، کمک به خانواده ها و پر کردن اوقات فراغت ازجمله اهداف ذکر کرد.

وی ادامه داد: استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی، خیران و کارآفرینان برای ایجاد کارگاه های اشتغال برای زندانیان و خانواده آنها، تهیه مواد اولیه صنایع دستی و شناسایی، ظرفیت و استعداد مددجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 358 زندانی با پابند الکترونیکی در کرمان

آزادسازی 358 زندانی با پابند الکترونیکی در کرمان