مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 17:022022-07-09سياسي

پویش مردمی «نذر قربانی» در استان اردبیل برگزار می شود


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: پویش مردمی «نذر قربانی» فرصت مغتنمی برای نیکوکاران و خیران است تا با هر مقدار کمک خود، این نهاد را در دستگیری هر چه بیش تر از خانوار تحت حمایت و محرومان یاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که نیکوکاران می توانند با اهدای دام زنده، گوشت قربانی و وجوه نقدی به کمیته امداد در یاری رسانی به فقرا و نیازمندان در عید سعید قربان کمک کنند، اظهار کرد: کمیته امداد با راه اندازی پویش مردمی نذر قربانی درصدد است تا کمک های مردمی به صورت متمرکز و در کم ترین زمان ممکن به دست محرومان رسیده و با تجمیع کمک های مردمی، به شکل گسترده تری نسبت به توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان اقدام کند.

وی با اعلام این که 220 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان اردبیل برای دریافت نذورات عید سعید قربان خیران مستقر است، افزود: هماهنگی های لازم با مسؤولان دستگاه های اجرایی، ائمه جماعات، ریش سفیدان و معتمدان روستاها و عشایر استان اردبیل صورت گرفته است تا بیش از سال های گذشته بتوانیم یاری رسان نیازمندان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به این که 168 مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل کمک های مردمی را دریافت خواهند کرد، گفت: مراکز و واحدهای نیکوکاری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مردمی «نذر قربانی» در استان اردبیل برگزار می شود

پویش مردمی «نذر قربانی» در استان اردبیل برگزار می شود