مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 17:422022-07-09سياسي

حجت الاسلام نظری منفرد: دعا فقط یک ابزار برای رفع مشکل نیست


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه انسان در هر شرایطی به دعا نیاز دارد، گفت: استفاده ما از دعا یک استفاده ابزاری است و قرآن می فرماید انسان وقتی گرفتار می شود مانند بیماری که به سراغ دارو می رود دست به دعا بر می دارد ولی وقتی مشکلش حل شد دعا فراموشش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد عصر امروز در مراسم دعای عرفه حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه روز عرفه روز بزرگی است، اظهار کرد: امروز روزی است که امام حسین علیه السلام در کنار جبل الرحمه ایستاد و دعای عرفه که دعایی بی نظیر است را بیان فرمود و اگر امام معصوم نبود کسی نمی توانست این دعای عجیب را انشاء کند.

وی با بیان اینکه ائمه علیهم السلام در حقیقت برای ما گنج هستند، گفت: دعاهایی که ائمه علیهم السلام برای ما به ارث گذاشته اند مانند دعای کمیل، دعاهای صحیفه سجادیه و دعاهای دیگر گنج است و باید قدردان آن باشیم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه باید ببینیم که دعا در کجای زندگی ما است، گفت: استفاده ما از دعا یک استفاده ابزاری است و قرآن می فرماید انسان وقتی گرفتار می شود مانند بیماری که به سراغ دارو می رود دست به دعا بر می دارد ولی وقتی مشکلش حل شد دعا فراموشش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام نظری منفرد: دعا فقط یک ابزار برای رفع مشکل نیست

حجت الاسلام نظری منفرد: دعا فقط یک ابزار برای رفع مشکل نیست