مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 21:322022-07-09ورزشي

روحانی فوتبالیست با «قیچی برگردان در حد لالیگا»!


قصه از آنجایی شروع می شود که به یکباره در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، کلیپی از یک روحانی منتشر می شود که با عبا و قبا در بین نوجوانان فوتبال بازی می کند و دراصطلاح قیچی برگردون های زیبایی هم می زند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از حوزه نیوز، حجت الاسلام علی هاشمی، یکی از هزاران مبلّغ هجرت است که پس از دوران تحصیل تا سطح دو حوزه در مدرسه علمیه، اعتقاد داشته که همه طلاب، نه می شود و نباید فقط مسیر مرجعیت و اجتهاد را طی کنند و راه های هدایت مردم زیاد است، لذا مسیر تبلیغ دین و مبلّغ شدن را در حوزه علمیه پیش می گیرد.

این طلبه و روحانی جوان اما با انگیزه، متولد 1364 و اهل چمگردان شهرستان لنجان اصفهان است که در سال 88 در حوزه علمیه اصفهان، معمم می شود و رسما کار تبلیغی خود را در سال 92 آغاز می کند و امسال براساس تلاش صورت گرفته در بین مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی در قالب مهرواره اوج موفق به کسب رتبه برتر کشوری می شود.

چندی قبل برنامه بدون تعارف خبر20:30 مصاحبه ای با این روحانی تحت عنوان امید محرومان داشت که این بهانه ای شد تا به گفت وگوی صمیمی با این روحانی بنشینیم.

توضیح بدهید که دلیل معروفیت و مشهوریت شما در فضای مجازی از کجا آغاز شد؟ فوتبالم خیلی خوب بود، یعنی در دوره دبیرستان از ظهر که از مدرسه می آمدم، یکسره شروع به فوتبال می کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی فوتبالیست با «قیچی برگردان در حد لالیگا»!

روحانی فوتبالیست با «قیچی برگردان در حد لالیگا»!