مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 17:572022-07-10بين الملل

سن بایدن برای دموکرات ها دردسرساز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک رسانه آمریکایی می گوید با توجه به برنامه ریزی جو بایدن برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، - یک روزنامه آمریکایی می گوید سن بالای رییس جمهور آمریکا به دغدغه ای برای تیم و حزب وی در انتخابات 2024 تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک رسانه آمریکایی می گوید با توجه به برنامه ریزی جو بایدن برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، سن وی به موضوعی دردسرساز تبدیل خواهد شد.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مطلبی نوشت که سن بایدن در انتخابات 2024 آمریکا به موضوعی ناخوشایند برای رییس جمهور، تیم وی و حزب متبوعش تبدیل شده است.

این روزنامه آمریکایی یادآور می شود که رییس جمهور 79 ساله این کشور در حالیکه تنها یک سال و نیم از دوره اول ریاست جمهوریش می گذرد، که بیش از یکسال از رونالد ریگان در پایان دوره دوم ریاست جمهوریش بزرگتر است.

نیویورک تایمز به نقل از منابع بلندپایه فعلی و سابق کاخ سفید که نامشان فاش نشده، نوشت که برخی از دستیاران کاخ سفید بی سر و صدا مراقب بایدن هستند، زیرا وی اغلب در راه رفتن تلوتلو می خورد و در سخنرانی های عمومی در ادای کلمات دچار مشکل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن بایدن برای دموکرات ها دردسرساز شد

سن بایدن برای دموکرات ها دردسرساز شد