مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 13:322022-07-11ورزشي

ورزشکاران باید با علم روز فوتبال دنیا آشنا شوند


علاوه بر دوره هایی که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود به دوره های ارتقا نیاز داریم؛ باید کلاس های بیشتری برگزار شود تا ورزشکاران توانمندتر و به روزتر باشند و با علم روز فوتبال دنیا آشنا شوند.

- خبرگزاری فارس-اراک؛ هیأت فوتبال اراک چند صباحی است که با تشکیل کلاس های آموزشی مربیگری و داوری در پی گسترش فوتبال و فوتسال در سطح جامعه می باشد و از سوی دیگر سعی در آشنا کردن مربیان و داوران با علم روز داشته، ضمن اینکه بخش بانوان بیشتر مد نظر آنها بوده است.

به همین مناسبت هیأت فوتبال اراک یک دوره کلاس مربیگری فوتسال سطح یک ایران ویژه بانوان به مدت 5 روز با 15 شرکت کننده زیر نظر فدراسیون فوتبال برگزار کرد.

کار تدریس در این کلاس را مهناز صادقی بازیکن ملی پوشی که چند سالی نیز مربی تیم های ملی فوتبال و فوتسال بوده، بر عهده داشته است.

در حاشیه برگزاری این کلاس خبرنگار ورزشی فارس گفت وگوی کوتاهی با مدرس این کلاس ها انجام داده است.

مهناز صادقی در این گفت وگو اظهار کرد: کلاسی که در استان مرکزی و اراک برگزار شد 15 شرکت کننده داشت که در دو بخش تئوری و عملی تدریس شد.

وی افزود: خوشبختانه شرکت کنندگان سطح فنی خوب و بالایی را داشتند که فکر می کنم تعداد زیادی از آنها به کلاس مربیگری سطح بالاتری توصیه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران باید با علم روز فوتبال دنیا آشنا شوند

ورزشکاران باید با علم روز فوتبال دنیا آشنا شوند