مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-11بين الملل

اوکراین و «کالینینگراد» محور گفت و گوی پوتین و لوکاشنکو


خبرگزاری رسمی بلاروس از رایزنی تلفنی رییس جمهور این کشور با ولادیمیر پوتین درباره «عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین» و برخی دیگر از موضوعات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که فشارهای آمریکا و متحدانش علیه روسیه و بلاروس ادامه دارد، روسای جمهور این دو کشور به صورت تلفنی رایزنی کردند.

منابع خبری در بلاروس از گفت و گوی تلفنی الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور این کشور با ولادیمیر پوتین همتای روس او درباره موضوعات دوجانبه و دیگر موضوعات خبر دادند.

بلتا خبرگزاری رسمی بلاروس در توضیحی کوتاه درباره این گفت و گوی تلفنی از مطرح شدن تحولات اوکراین و برخی دیگر از موضوعات خبر داد.

در این گزارش آمده است: الکساندر لوکاشنکو و ولادیمیر پوتین در مورد عبور و مرور به کالینینگراد، پیشرفت عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، وضعیت در فضای پس از شوروی، انتقال منابع انرژی روسیه به اروپا، ساخت یک بندر بلاروسی و مسائل مربوط به دفاع از بلاروس و روسیه گفت و گو کردند .

موقعیت جغرافیایی کالینینگراد روسیه   این رایزنی تلفنی در شرایطی که همزمان با تداوم فشارهای آمریکا و کشورهای غربی به روسیه و بلاروس درباره اوکراین، تنش ها بر سر منطقه کالینینگراد اخیرا خبرساز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین و «کالینینگراد» محور گفت و گوی پوتین و لوکاشنکو

اوکراین و «کالینینگراد» محور گفت و گوی پوتین و لوکاشنکو