مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 17:422022-07-11اقتصادي

استرداد72 میلیارد تومان مالیات وصول شده/ 23 هزار ملک در زنجان معامله شد


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با اشاره به اینکه 97 درصد درآمد استان از طریق مالیات است، گفت: سال گذشته 72 میلیارد تومان از مالیاتی که به اشتباه پرداخت شده بود که به صاحبان آن بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فیروز شکوری، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در نظام های اقتصادی مختلف در دنیا، نحوه اخذ مالیات و نرخ مالیات، تعیین کننده فلسفه مالیات در آنجا است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه دولت برای جبران هزینه های خود یا باید نفت بفروشد یا مالیات بگیرد، گفت:مالیات یا مستقیم و به ازای درآمد افراد بوده و یا غیرمستقیم در قالب اعمال آن بر روی کالاها و خدمات است.

وی با اشاره به اینکه هر شهروند در ازای خدماتی بهداشتی و شهری که دریافت می کند باید مالیات بپردازد، افزود: برای پرداخت بهتر مالیات باید به سمتی برویم که این فرهنگ در سطح کشور جاسازی شود.

شکوری با بیان اینکه تحریم ها و عدم فروش نفت موجب شده که اتکای دولت به مالیات باشد، تصریح کرد: خوشبختانه مردم زنجان در پرداخت مالیات پیشرو هستند، یعنی زمانی به نبرد با دشمن رفتند و الان نیز در جنگ اقتصادی به سراغ دشمن رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد72 میلیارد تومان مالیات وصول شده/ 23 هزار ملک در زنجان معامله شد

استرداد72 میلیارد تومان مالیات وصول شده/ 23 هزار ملک در زنجان معامله شد